Girlpower!

For en veldig god start på uken. Jeg elsker det å komme i gang med uken etter en helg. Å da spesielt etter festival som var i helgen. Godt å kjenne at pulsen øker og at svetten renner.  På matta får men jobbet hardt med hele kroppen, å det ser dere godt på håret mitt også.
Det er bare godt. Nå skal jeg på trening igjen, å starter da med en økt med styrke. Jeg har mistet så mye styrke at jeg kan ikke vente med å komme i form igjen. Tenker jeg skal ha stor fokus på hele kroppen fremover. Det kan bare gå en vei nå, tenker jeg.

 

 

Kjenner jeg har lyst på litt nytt treningstøy også. Litt fresh farge på tightsen hadde vært supert. Det går oftest i en knall overdel, men kanskje det kunne vært fint med noe annet enn en sort tights også. Har du noe tips til treningstøy så er det bare å slenge igjen en kommentar.

Ønsker dere en riktig fin dag. Her skal det nå trenes.

 

#karitraa #Randiae

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg