Nå er det over. Nå går det bare en vei.

Jeg er så lei. Jeg kan ikke få sagt det nok. Jeg er på dag 10 med sykdom og har ikke trent på 12 dager. Å det er kun en forkjølelse, men den sitter så innmari godt. Den bryter liksom ikke helt ut heller. Bare ligger der å lurer. Den er skummel denne høstvinden. Ikke vet jeg om det er det som har gjort det eller om det er noe annet som går. Hører det er mye influensa der ute også. Det som er så dumt er at folk på treningssenter ikke bryr seg om det. Er de syke og smittsomme bør de holde seg hjemme. Jeg vet selv det er vanskelig å holde seg unna, men er man syk så er man syk.

 

Nå ber jeg om at dette er over, å at det bare går den rette veien. Jeg har nemlig kjøpt meg en ny treningstights som er rosa som skal gi meg ny energi og motivasjon. Å det så fort som mulig. Så kryss fingrene for meg at jeg blir frisk og rask igjen.

 

#Karitraa #Kt #Trening #Treningsklær #Outfit #Motivasjon #Randiae #Instafollow

 

-Randi Annette-

6 kommentarer
    1. God morgen skjønne, spreke, sportye du! Er innom for å ønske deg en god tirsdag, og håper du har hatt en fantastisk uke så langt 🙂 Å lese bloggen din er høydepunktet på dagen, derfor er det alltid moro når det er et nytt innlegg så tidelig om morgenen 🙂
      Stooor klem fra fast leser – vektlofterjenta.com ❤

    2. Linn Therese: wow. Så utrolig DIGG å få en sånn hilsen. Du er fantastisk snill og hyggelig! Kanskje jeg får poste oftere på morgenen da 🙂 Hehe, uansett så trengte jeg å høre dette da formen ikke er tipp på topp. Takk snille du ? Klem tilbake ^^,

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg