Train hard, work hard!

 

Her har jeg min beste treningsmotivajson, nemlig min treningsbok. Denne boken er med meg på alle treninger når jeg skal pushe meg selv til høyere mål. Alltid greit å vite hva man gjorde sist, hvilke øvelser som var tunge, for lette eller øvelser der jeg satte nye personlige rekorder. I denne boken står det litt nedturer og oppturer. Å nå er det tøft å se hva som ble notert før ferien, for det er noe jeg ikke kan måle meg med nå. Som for eksempel  knebøy. Den er den øvelsen jeg ser jeg har tapt meg mest i. Hele 20 kg mindre tar jeg nå. Det er forferdelig hvor mye det er, men det er greit det ikke gjelder alle øvelsene. For det hadde vært trist.

 

 

Jeg utførte disse øvelsene i dag:

Knebøy

Markløft

Nedtrekk

Pushdown

Utfall med kettlebell

Planke

 

 

 

 

Godt fornøyd med dagens økt. Det ble et sjokk med knebøy, men det skal komme seg. Det vet jeg. Ellers var det øvelser der jeg kan øke litt til neste gang, så det var ikke så verst. Så jeg sier meg fornøyd med dagens innsats. 

Ha en god dag.

 

#trening #knebøy #squats #markløft #kettlebell #casall #Randiae

 

-Randi Annette-

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg