Her kommer bilder fra da jeg klatret. Bra trening for kroppen.

 

I starten var 1 meter høyt nok. Jeg har visstnok veldig lite til overs for høyder. Jeg følte det var utrygt fordi det ikke var noe under der jeg klatret, å selv var jeg jo ikke sikret. Dette var jo i en park, så det skal jo ikke være for skummelt. Men, for meg så var 1 meter høyt.

 

 

 

 

Tok litt pullups for treningen sin del, å etter hvert ble jeg jo varm å det endte opp med at jeg klatret oppover. Måtte bare bli vant med høyden. Det var ikke så tykke tau heller, så jeg måtte passe på å ha et fast grep med hendene siden det var fort å gli på tauet. Heldigvis er jeg veldig sterk i klypa som er takket være min kampsport. 

 

 

 

 

Som dere kan se så ble jeg veldig avslappet. Bokstavelig talt kan man vel si.

 

 

 

 

 

 Det var en utrolig flott kveld. Disse to jentene gjorde turen super, å vi har allerede planlagt å gjøre dette snart igjen.  God trening, godt vær og et godt selskap.
Vi avsluttet turen med å kjøpe inn litt frukt og satte oss ned. To timer med kun lek måtte belønnes. 

 

Har du prøvd å klatre? Selv har jeg aldri gjort det, men nå vet jeg at jeg har lyst til å prøve det. Dette kan jo ikke sammenlignes med å klatre skikkelig, så det må jeg prøve.

 

 

#klatring #trening #pushups #Karitraa #casall #park #Randiae

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg