Treningsklar med Noka.

 

Nå er jeg straks på vei ut døren for å trene litt styrke igjen. Jeg kjenner på kroppen at jeg føler meg bedre, så det skal bli spennende å se hvor jeg er når August er over. Dette er uke nr 2 med trening etter ferien, så jeg gleder meg til å komme i form igjen. I den uken som gikk har jeg trent 6 ganger i form av lange gåturer, jujitsu og styrketrening. Så det er godt med variasjon for å holde motivasjonen oppe. Jeg kjenner det er godt for kroppen å få litt ulike utfordringer også.

 

 

Nå i den siste tiden har det gått for det meste i Noka med vaniljesmak før styrketrening. Den er lettere og veldig frisk å starte dagen med. Blir det for mye av det gode kan man ofte bli kvalm.  Så er det begrenset hva man bør spise før en hard styrkeøkt også. Så da er Noka med vaniljesmak perfekt.

 

Bland den ut med linn vann så den blir litt tynnere, så er det bare å hive innpå for så å gjør resten av jobben i styrkesalen.
Ha en god dag.

 

-Randi Annette- 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg