Fotoshoot før trening.

Når man har litt tid til overs.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Har ikke blitt så kjent med kameraet mitt enda, å jeg har heller ikke satt meg inn i redigering av bilder. Synes det er litt gøy å vise dere hvordan de er uten noe redigering også. Men, når jeg lærer meg det så blir det kanskje litt av begge deler. Nå har jeg planer om å være litt vågal igjen på morgenkvisten. Jeg skal trene cardio i 30 minutter. Tenker det er godt å tyne seg å gjøre det jeg ikke liker over hodet. Da får jeg jo en skikkelig selvtillitsboost etterpå. Det å utsette seg for type øvelser eller treninger man føler at man ikke er så god på eller som man ikke liker, så lærer man seg å like det etter hvert. Det er i så fall mitt mål. Det å lære meg å like det å jogge. Høres merkelig ut, jeg vet. Men, jeg liker å pushe meg selv. Det er da man når opp til nye høyder og mål.

 

Det er viktig å pushe seg selv. Hva har vi egentlig å tape?

 

#Cardio #Trening #Fotoshoot #inspirasjon #motivasjon #sorthvit #Randiae

 

-Randi Annette-

 

 

4 kommentarer
    1. siljejohannessen: Godt å høre at du forstår meg 🙂
      Det er noe med det. Noen hater styrke, noe jeg ikke forstår. Men, det er greit og viktig med variasjon for å ikke gå lei også:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg