GRATULERER TIL MEG SELV SOM 6 ÅR I FRISØRYRKET!

 

Så det så. Her har jeg beviset i hendene mine. I 6 år har jeg nå vært utdannet som frisør. Jeg har med læretiden vært i yrket og i samme salong i over 8 år. Dette føles veldig bra, å det måtte jo feires med en shoot før leggetid. Jeg kom nemlig på dette da jeg satt på bussen på vei hjem. Å plutselig slo det meg, at dagen her hadde jo en spesiell dato.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Så dette måtte jeg jo skryte litt av. Å som dere kan se så har jeg også enda ett svennebrev på veggen. Det er herrefrisørfaget. Nå er begge brevene slått sammen til ett svennebrev.  Men, det er jo stas å ha to. Å ikke for å skryte, men jeg fikk MEGET GODT BESTÅTT på herre-svennebrevet mitt som jeg tok for tre år siden.

 

Nå skal jeg sove godt og nyte denne feiringen i form av å pusse tenner og sove. Stikk gjerne innom min instagram for å like bildet jeg la ut der. Randiae er meg. 

 

 

#Svennebrev #Frisør #Randiae #Utdannelse #Yrke #Feiring

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg