Dagen ble ikke som tenkt. Kroppen trengte det motsatte.

sIDDK5SGpf
Denne jenta hadde det klart hun. Helt til at kroppen sa stopp. Planen var jo å spise sushi og deretter trene litt styrke. Hadde skrevet treningsprogram å alt. Men, det ble ikke noe av. Har vært små slapp i helgen, men det var så og si kun lørdagskvelden. Å i dag slo det tilbake igjen. Kjenner at det skal ikke mye til før kroppen sier stopp. Det å ligge å slappe av er det som fungerer. Har fått servert en utrolig deilig middag som jeg skal vise dere senere. 
I morgen er det jobb i Oslo som venter. Da er det et møte som varer fra morgen til kveld. Det kan bli spennende. Greit nok at jeg bare skal sitte stille så og si, men det er noe med det å sitte i et tett rom over lengre tid. Luften blir veldig fort dårlig, å det hjelper ikke på med lite søvn og en sliten kropp. Jeg får gjøre det beste utav det. Passe på å få litt frisk luft utover dagen.
Det er nå to  måneder siden jeg var syk sist, men da ble jeg liggende å sove dagen lang, så jeg ber på mine knær om at jeg ikke blir i så dårlig form igjen nå. Det passer seg liksom ikke. Men, det gjør det vel kanskje aldri.
Tvi-tvi.
I morgen er det som sagt tid for å hilse på storbyen Oslo igjen. Legger vel ut en hilsen på instagram utover dagen, så det er bare å søke på navnet mitt, Randiae å se hva jeg legger ut.
Nå får jeg håpe at dere holder dere friske og raske. Ha en fortsatt fin kveld.
#instagram #Randiae #Reise #jobb #Jobbreise #Sykdom #Forkjølelse #Slappfisk
-Randi Annette-

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg