Har du et slitent blondt hår etter sommeren? Se hva jeg gjorde med det her!

Nå har det vært travelt på salongen, noe jeg elsker. Det har vært svært mye blondt hår, men også brunetter med litt rødskjær pågrunn solen. Det har vært stort sett store utfordringer med lyst hår da det fort blir lysere i solen. Det er ofte at kunder vil ha det de alltid har hatt og det de har brukt, men nå skal jeg få opp øynene på de flotte blondinene der ute med å gi dem noe de aldri har fått før. De skal få hilse på den fargen, å de vil takke meg senere.
Nemlig Illumina.

 

 

 

Det er greit å friske opp litt etter en hver årstid, å da spesielt sommer. Solen er slem med håret så det må pleies og få mye oppmerksomhet. Denne kunden er en god venn av meg, så jeg er veldig glad for at jeg får gjøre det jeg vet blir best for håret og kunden. Med denne fargen blir fargen kald og fin. Mye jevnere da den jevner ut skjellaget på hårståret. Rett og slett magisk.

 

 

Før

 

 

Etter

 

 

 

 


Før og etter. Hva synes dere om resultetet? Håret er klipt tre cm, men håret ser jo mye bedre ut. Eller hva synes du?
Gjerne lik og del dette innlegget dersom du kjenner noen som burde se dette.

 

Dere må gjerne følge meg på instagram der jeg ofte legger ut slike bilder. Det har vært en del blondiner nå som jeg nevnte. så dersom kunden lar meg få lov så legger jeg ut bilder av håret. @Randiae på instagram, der finner du meg.

#Illumina #Frisør #Hår #Hårfarge #Farge #Color #Illumina #Wella #Randiae #Instagrakm #Inspirasjon

 

-Randi Annette-

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg