Lei av håret og lyst på en forandring? Se hva jeg gjorde med min kunde i dag.

Det er så gøy når man får lov til å gjøre hva man vil med håret til kundene. Spesielt når man får gjøre noe man ikke gjør hver dag. I dette tilfellet var håret veldig ujevnt og det trengte en oppfriskning. Derfor tok jeg kunden på alvor og gjorde noe med det. Vi ble enige og å få resultatet lysere med en varm kobberfarge.

 

 

 

 

 

 

Tre ulike blandinger ble brukt. Jeg brukte ikke bare en farge i hver skål, men opp til tre ulike for å oppnå det resultatet jeg ville. En skål til bunnen, en til striper og en i lengdene.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

saFwOSyGs5

Det er utrolig hvor mye en riktig farge gjør med ansiktet vårt. Det gir mer glød og det fremhever det som er bra. Slik som øyne, skinnben og ikke minst, selvtillitt.

 

Hva synes dere? Det er flere bilder på min instagramkonto, @Randiae. Følg meg gjerne der for å få med dere de ulike forandringene jeg jobber med.

 

#Wella #Color #Hår #Hårfarge #Farge #Trend #In #Mote #Forandring #Inspirasjon

 

-Randi Annette-

4 kommentarer
    1. Jeg har en veldig bleik varm hudtone og da lurte jeg på om jeg kunne ha hatt lilla eller rødt hår eller platina blondt med sånn dipdye i lilla nederst 😀 åja jeg er blond nå forresten hehe. Bra jobba med kunden, det ble utrolig fint 😀

    2. beautifulmonster: Hei. Så hyggelig at du stakk innom. Det er litt vanskelig å si,men dersom du finner riktig blondtone så kan du kle det godt. Det kommer an på om du passer varme eller kalde farger. Men,noe lys brun kunne kanskje vært noe? Men, det er jo bare å prøve en knall farge i lengdene.Det er i så fall bare å klippe bort eller farge over i en annen knall farge om du skulle ønske det. Lykke til 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg