Slik blir treningen en lek.

 

Her kommer fotoshoot fra helgen. Jeg har vært her før, å det er ikke siste gangen heller. Jeg syntes det var gøy med litt sprell. Jeg er litt leken av meg, så hvorfor ikke vise den siden av meg også.

 

 

 

 

 

 

Her er det bare å stramme magen. Core er en fin ting.

 

 

 

 

Balanse, core og styrke blir satt på prøve.

 

 

 

 

 

Å helt til slutt, litt spensthopp. 

 

 

 

Hva synes du om bildene? Jeg syntes det var  utrolig gøy i så fall. Men, nå skal jeg dra for å løfte litt jern å bli stor og sterk.

 

#Kt #Karitraa #Spensthopp #Utfordring #Trening # Inspirasjon 

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg