Slik gjør jeg min frokost mer proteinrik. Å dette er genialt før styrketrening.

 

 

Nå er det tid for litt styrkeløft igjen å da er det genialt å tilføre kroppen litt proteiner før økten. Dette er en enkel, kjapp og sunn frokost. 

Noka + proteinpulver = MUSKLER.

 

 

 

 Hell 1 dl ekstra lettmelk i en skål og rør inn ønsket mengde protein. Bruk en gaffel eller en visp for å unngå klumper. Hell deretter posen med blandingen av sjokolade, karamell og musli, å rør om.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Proteinpulver med sjokoladesmak er absolutt å anbefale her. Dette ser kanskje ikke super godt ut, siden proteinpulveret gjør at det ser litt “gjørmete” ut, men jeg lover at dette var en drøm. Så det er bare å teste ut.

Nå skal jeg trene litt styrke. Bilder finner du på min instagram, @Randiae.

 

#Sponset #Innelgg #Blogg #Noka #Diett #Nokadietten #sjokolade #Protein #Muskler #Mat

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg