Trenings video for dine magemuskler.

stywVDyGlh

Slik får du flotte magemuskler. Det er balanse og mye latter med i dette. Jeg holdt på le meg ihjel. Dette var første gangen jeg prøvde meg på dette, så det skal nok bli bedre med denne balansen skal dere se. 

 

Men, magerullen har jeg en god teknikk på. Den finner du på min instagram og her på bloggen når den lar seg bli lastet opp :-).

 

 

Ha en sprek dag.

 

#abs #Mage #Mageøvelse #trening #Styrketrening #treningsvideo

 

-Randi Annette-

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg