Her har du grunnen til at jeg har vært litt fraværende.

 

 

Jeg har vært litt stille nå i det siste. Jeg har hatt nok å tenke på og holde på med. Jeg har vært mer aktiv på instagram (@Randiae) da det er mye lettere i en travel hverdag. Jeg har vært hjemme i helgen, men det føles ikke ut som det har vært fri helg. For dere som har fulgt meg en stund har kanskje fått med dere at jeg kjøpte en leilighet i november i fjor, som jeg skal flytte inn i en gang i desember. Hjemme hos pappa sto det et bord i kjellerstuen som ikke ble brukt til noe spesielt. Så da grep jeg muligheten og begynte å planlegge.

Oppussing av et spisebord og to benker var mitt gjøremål for helgen, å dere kan se hvordan farge det var før på bildet nedenfor.

Liker du fargen?

 

 

 

Å sånn ble det etter nesten 4 timer med nedpussing. Hadde heldigvis to pussemaskiner. Jeg og min kjære holdt på en god stund, men når vi tok en pause var pappa snill å tok over det siste. Jeg syntes fargen som kom frem var mye finere. Å det var nesten slik at jeg angret på fargevalget mitt som jeg tok før jeg begynte å pusse på det, men jeg går for det jeg har kjøpt. Jeg aner ikke hvordan det blir når jeg flytter inn. Å heller ikke om det tar opp mye plass på stuen, men det må gå an å prøve. 

 

 

Jeg fikk begynt med å male det som skulle ha en hvit farge. Jeg rakk 2 strøk, å det siste får pappa ta. Overflaten på benkene og bordet skal jeg ha i en mørk brun farge, å den skal beises og deretter lakkeres. Håper det blir bra. Jeg skal gjøre meg ferdig om en måned når jeg skal hjem igjen. Det blir gøy å se resultatet.

 

 

Jeg la vel ned ca åtte timer på dette. Dette tok mye lengre tid enn jeg trodde, men det ser ut til at det blir bra til slutt.

Eller, hva tror du?

 

#Interiør #Oppussing #Spisestue #Stue #Inspirasjon #Bord #Randiae

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg