Kjære PT. Jeg er klar.

Nå er det på tide med litt oppfriskning. Jeg skal dra å trene nå å da med en personlig trener, (PT). Kjenner det skal bli utrolig godt med litt nytt og ikke minst få trent med noen som kan se på teknikken min og som kan inspirere meg. Jeg har så langt i uken trent tre ganger, så dette blir min fjerde økt. Så har jeg planer om å være litt vågal igjen å trene litt kondisjon fra morgenen av i morgen. Så tenker jeg at jeg tar helgen fri. Skal ikke si for sikkert at det ikke blir en økt på søndag, men det får jeg ta som det kommer. Viktig å sove og slappe av også. Selv om jeg elsker å løfte vekter, så er det vel viktig å slappe av også. Men, kroppen min har blitt vant med denne treningen så det går veldig bra.

 

Å så har jeg gått med forkjølelse en god stund, så da blir man jo så gira. Men, ja, jeg skal ta det med ro. Lover.. Kanskje.. Uansett, det er snart helg, å det er ingen grunn til å slenge med leppa.

 

GOD TORSDAG FLOTTE MENNESKER: Stikk innom instagram @Randiae å hils på meg.

 

#Instagram #Trening #Kardio #Cardio #Kondisjon #Inspirasjon #Ftness #Pt

 

-Randi Annette-

2 kommentarer
    1. Tina Angelica: Det ble rå tøft og hardt!! MEN, det er så verdt det! Fått masse ny inspirasjon! Gleder meg til å fortsette med det. Legger ut videoer og bilder på min instagram @Randiae inni mellom 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg