Med nok en styrke økt, og en ny frokost vri.

I går hadde jeg som jeg nevnte en time med en personlig trener, å jeg antok at det ble en knall hard økt. Jeg hadde lyst til å lage meg havregrynsgrøt, men det hadde jeg ikke tid til. Så da måtte jeg tenke raskt.

Med disse ingrediensene kom jeg frem til en smakfull og sunn frokost.

 

 

 

Jeg tok en neve med havregryn og la det i en liten skål.

 

 

 

 

 

Med ca 3 ss naturell yoghurt, 1 halv scoop med pulver fra NOKA milkshake, med smak av vanilje.

 

 

 

 

 

 

 

 

Rør sammen og nyt.

Tips:

Dersom du ønsker en mindre fast blanding, ha i mer yoghurt. Du kan for eksempel blande yoghurt og NOKA milkshake ( med eget valg når det kommer til smak), før du blander inn havregryn. Da kjenner du om du vil ha mer av noe med tanke på smak.

 

Å ja, det ble en hard økt.Jeg vurderte kardio i dag,men kroppen trenger hvile kjenner jeg.Er så mørbanka etter 4 dager på rad med trening.Så får jeg heller gjøre litt husarbeid her hjemme før jeg skal til byen på kafe.

 

 

FREDAG!

 

Måtte bare få det ut.Ikke for det, jeg skal jobbe idag og i morgen. Kos dere mine lesere.

 

Instagram: @Randiae

#Diett #Noka #Nokadietten #Nokamilkshake #Sponset #Reklame #Frokost #Protein #PT #Inspirasjon #Trening

 

-Randi Annette-

2 kommentarer
    1. Lena: Ja. Kjenner ikke et lite snev av dårlig samvittighet heller. Trengte dette nå. 🙂 Greit med lettvibdt mat når den er sunn og.mettende 😉 Håper du får en fin fredag ?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg