Jeg har blitt ny. Å jeg er så fornøyd.

Endelig var dagen her. Jeg skulle endelig få en ny farge, å det var jammen meg på tide. Har ventet på denne anledningen i over tre uker, å endelig var det min tur. Jeg har fått et hår som var svært gyldent og oransje etter sommeren, så jeg var rimelig klar for å få ta knekken på de pigmentene, for å si det sånn.

 

Jeg har tatt en del bilder, men jeg har ikke anledningen til å dele de med dere enda, da jeg har alt av utstyr som jeg trenger til det. Det ligger et bildet nå på  min instagram, @Randiae.

 

Skal legge ved før, underveis og etterbilder til dere.

 

Jeg er skikkelig fornøyd.

 

 

#NY #Hårfarge #Bliny #Inspirasjon #Frisør

 

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg