Her har dere bildene fra da jeg ble ny på håret.

 

Her er jeg rimelig klar for å få vekk det slitte håret. Sommeren har gjort fargen skikkelig stygg og ikke minst gjort håret sprøtt og tørt.

 

 

Her er ser dere hvor slitt det har vært. Jeg har vært avhengig av hårstrikk i det siste, for å si det sånn.

 

Å jeg klipte av så mye. Det var skikkelig godt. Jeg ville klippe det veldig rett av da det blir tidsnok slitt.

 

 

I dagslys ser håret mitt slik ut.

 

 

Litt dempet lys, så er det slik.

 

JEG ER SUPER FORNØYD!

Hva synes dere?

#Hår #Frisør #Hårfarging #Klipp #Randiae

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg