FREDAAAAAAAAG!

Denne fredagen var det ekstra godt å få “skrike” det ut. Å grunnen til det er at jeg har en lang og herlig helg i vente. Det blir godt med fri til og med mandag. Å oftest så bruker jeg å reise bort når jeg har fri og da spesielt helt til mandag, men jeg fant ut at det var best å holde seg litt i ro også. Helgen vil vel gå med på det å slappe av, trene og nyte det å gjøre minst mulig. Ofte liker jeg at det skjer noe rundt meg, men det skal bli godt å ta dagene som de kommer.

 

Jeg har ikke trent noe særlig denne uken heller så langt. Har hatt nok å holde på med. Faktisk kun en dag, men jeg skal love dere at jeg skal ta igjen det tapte.

 

Av en eller annen grunn vil ikke bloggen la meg laste opp noe bilder heller. Det var liksom ikke en del av planen. Men, det tekniske kan jeg personlig gjøre lite med. Dere som har instagram får nøye dere med å følge meg der, @Randiae.

Nå skal jeg innta et bedre måltid av Noka til frokost før det blir å dra til jobb. 

 

Jeg vil ønske dere alle en riktig god dag og ikke minst,

GOD HELG!

 

#Noka #Nokadietten #Randiae #Inspirasjon #Trening #Helg #Blogg #Sponsor #Reklame

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg