Formbilder for dagen og jeg begynner å bli fornøyd.

tzZpLVSGqs

Jeg har ferie, men jeg skal like vel dra på et treningssenter for å trene. Jeg skal vise min gode venn noen kjekke øvelser hun kan gjøre for å komme i gang. Det å inspirere noen andre til å gjøre noe jeg elsker er utrolig gøy. Jeg gleder meg som en unge til å trene igjen. Jeg får se om vi får til å ta noen bilder eller lage video for å vise dere hva vi har gjort.

 

tzZgKHyGqm

Instagram —-> @Randiae

 

#Trening #Blogg #Inspirasjon #Casall #Training #Instagram

 

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg