To treningsvideoer i en sleng, for dere.

t2a9ArSGjQ

Denne øvelsen er jeg veldig glad i. Nedtrekk har vært med på å gjort ryggen min mye sterkere enn før. Den er skikkelig tung, men det er det som skal til. Jeg varierer med å kjøre tungt og få reps,eller litt lettere og flere reps. Alt etter som.

 

t2fOexyGou

Bulgarske utfall er noe som for det til å svi. Denne er så sykt tøff. Man finner sine favorittøvelser, å denne er nok ikke en av dem. Den svir så enormt.

Her har jeg manualer i hendene for å få litt ekstra tyngde, men også for å holde balansen bedre.Jeg må bruke litt tid på å finne den før jeg setter i gang med denne øvelsen for jeg har ikke så god balanse.

 

Har du noen av disse med i ditt program?

 

#Rompe #Gluts #Bulgarsk #Utfall #Styrke #Trening #treningsvideo #Nedtrekk #Ryggøvelse #Rygg #Inspirasjon #Betterbodies

 

-Randi Annette-

 

 

6 kommentarer
    1. Gode øvelser begge disse to 🙂 nedtrekk kjører jeg mye selv, men ikke like ofte bulgarske utfall. Den svir så enormt, og jeg sliter også med balansen under denne øvelsen. Men den kan man jo alltids trene til å bli bedre! Men en veldig god øvelse da, som brenner godt i lårmusklene!

    2. Tok bulgarske utfall i dag, bare at jeg bruker en manual i hånda fremfor to siden jeg sliter med balansen og siden da kan jeg trene tyngre på hver side. 4 sett x 8-10 repetisjoner. Fy! Hater den. Derfor må jeg gjøre den mer.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg