Fleksing på morgenkvisten.

Ingen ting er bedre enn å våkne opp uti havet med sjøluften og en fantastisk utsikt. Å med det er det godt å starte med en god og enkel frokost.
 
 

 

 

2,5 dl ekstra lettmelk, ca 0,5 dl vann og milkshake med smak av jordbær. Blandes og piskes sammen og helles i glass.

 

 

 

 

I ferien min har det blitt brød stort sett til frokost, å det blir jeg fort lei av. Så litt tilbake til rutiner med Noka er veldig godt kjenner jeg. Jeg er veldig godt fornøyd med min sponsor.

 

 

 

 

 

 

 

 Litt fleksing må til. Ha en super lørdag mine lesere.

 

Følg med på instagram, @Randiae

 

#Noka #Formbilder #Frokost #Diett #sponsor #Reklame #Selfie #Inspirasjon #Instagram

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg