Er det ikke deilig med litt nytt? Jeg kan nesten ikke vente.

 

Nå er jeg super gira. Jeg er så klar for å sette skikkelig i gang igjen etter ferien. Jeg var på trening i går å da testet jeg ut øvelser som jeg ville ha med i mitt nye program. Det ble en utrolig tøff økt som gikk mest på rompe og litt rygg og skuldre. Får se om jeg slenger inn en mageøvelse også, men mye av øvelsene gjør at magen blir trent uansett, så jeg får se om det blir med denne gang.

 

Det er så greit å lage filmer av øvelser man gjør på trening, har jeg funnet ut. Man ser da sin egen teknikk og man får fortere fremgang også. Jeg legger ofte ut bilder og videoer på min instagram, å det har hjupet meg veldig i form av at jeg ser min egen teknikk, men også at andre som ser med et trent øye kan kommentere og komme med tips. Å ikke minst når mine følgere / lesere elsker at jeg gjør det for å inspirere dem.

 

I morgen er jeg også klar for en ny økt, men da med en god venninne. Gleder meg masse til å trene sammen med noen. Å kanskje jeg får slitt henne ut litt også.

 

Ha en strålende dag.

 

 

#Trening #Inspirasjon #Fitness #Instagram #Tips #treningsprogram 

 

-Randi Annette-

 

6 kommentarer
    1. Sille: Ja, det er veldig gøy. Godt å bli støl igjen, for det kjenner jeg lite av etter hvert som kroppen har blitt vant med treningen. Har du noen favoritter? 🙂

    2. Jeg trener catslide 1-2 ganger i uka, også synes jeg knebøy og bulgarske utfall er gøy 🙂 er veldig morsomt nå som jeg kan bruke en del kilo! 😀 eller synes jeg trening med egen kroppsvekt er gøy; TRX (samt catslide), som går på kjernemuslulatur 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg