Behov for inspirasjon? Her har du en styrkeøvelse for rygg og skuldre.

uNJYfrSGi0

Denne øvelsen er med i mitt nye program og jeg har merket etter få treninger at jeg har blitt sterkere. Å hva et vel bedre enn det? Målet mitt med all den treningen er å holde ut i yrket og det å oppleve en mestring følelse. Dette er i fra gårsdagens økt. I denne uken har jeg trent hardt med mye styrketrening, så i dag meldte jeg pass og lot kroppen få hvile. Er så støl over alt at jeg har ikke ord. Så hviledag er viktig etter harde økter. 

 

Uansett, dere får ha en god FREDAG!!

 

#styrketrening #trening #inspirasjon #motivasjon #styrke #styrkeøvelse

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg