Tid for kvelds.

Etter gårsdagens bryllupsfest er jeg ganske så sliten. Det ble mye kake, god drikke og god mat. Noen fikk hakeslep fordi jeg spiste kake. Å jeg fikk hakeslep fordi de i det hele tatt trodde noe annet. Men, man kan faktisk vær fit og spise det man måtte ønske.Uansett, kvelden ble fin den. Ingen ting er bedre enn å kose seg med flotte mennesker.

Dagen i dag har vært utrolig avslappet. Har fått hilst på mitt kjære fadderbarn som var veldig glad for å se meg. I så fall så liker jeg å tro det. Han kan ikke uttale seg så mye om det enda siden han er bare 2,5 mnd gammel.

 

 

Nå er det Rosenborg kamp og kveldsmat som gjelder. Må si jeg er lite interessert i hva som skjer på skjermen, men har fått med meg at RBK ligger under med ett mål. Noka mursli med naturell yoghurt i stede for melk for variasjonen sin del. Max godt og samtidig et sunnere valg mot slutten av helgen.

 

Jeg vil ønske deg velkommen til å følge meg på facebook:

https://www.facebook.com/randiannette.blogg.no

Å du er også hjertelig velkommen til å følge meg på instagram, og du finner meg om du søker på Randiae. Mye kjekke tips når det kommer til styrketrening og ellers litt treningsinspirasjon.

 

Bon Appetit.

 

#Noka #Blogg #Reklame #Sponset #sponsor #Instagram #Inspirasjon #fit #Randiae

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg