Er så klar som et egg!

Det er så godt å tenke på morgendagen at jeg kan nesten ikke vente. Har så mye å se frem til. Skal starte dagen med trening og fotpleie. Å så se på hodeputer på jysk fordi jeg skal snart flytte. Å så blir det å jobbe på den beste salongen. På kvelden skal jeg i et møte for å høre mer om når jeg kan få flytte inn i leiligheten min. Å avsluttningen blir enda bedre. Da skal jeg møte en god venn jeg i den siste tiden ikke har sett på veldig lenge. Vi møttes ofte flere ganger i uken, men nå har vi begge mye å holde fingrene i.

 

Så ja, jeg har masse å se frem til i morgen. Det gledes.

 

Ha en super kveld videre. Å beklager til mine lesere at jeg har blogget litt mindre i det siste, men tiden strekker ikke helt til. Uansett, jeg skal jobbe med å få det til litt oftere.

 

#Blogg #Shopping #Egenpleie #Trening #Inspirasjon #Blogg 

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg