Nå er det bare å se fremover. Jeg skal flytte!

 

Nå er jeg klar. Jeg er så klar som jeg bare kan bli. Om tre uker skal jeg inn i min nye leilighet og tre uker etter det flytter jeg. Det vil si at det skjer første uken på desember, å det er bare 6 uker til. Om du fikk panikk nå fordi det ikke har gått helt opp for deg enda at det er jul snart, så beklager dette om det kom som et sjokk.

Nå er det “bare” det å pakke, vaske og rydde. Må bare få startet en plass. Tenker at jeg begynner med det jeg ikke bruker å så får jeg i så fall kjent på at jeg har kommet i gang.

Nå er det tid for å slappe av med litt TV før det blir å legge seg. Ha en super kveld videre.

 

#Flytting #nytt #Nyhet

 

https://www.facebook.com/randiannette.blogg.no

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg