Shopping. Feil tidspunkt, men må man så må man.

Nå er jeg midt oppi planlegging av innkjøp av møbler, å de er ikke akkurat gratis. Men, jeg har i ett år ønsket meg ny øyenskygge, men jeg har ikke funnet det jeg var på leting etter. Ikke at jeg har sett i så mange butikker, men uansett, i går fant jeg det jeg ville ha. Å da måtte jeg bare slå til. Det er veldig mye glitter i skyggene for tiden, men jeg synes det er greit å ha noen uten også. Matt og jordfarget er farger jeg liker og som jeg synes kler mine grønne øyne.
udqUnvyGl1

Hvis jeg ikke har for mye farge på øynene så kan jeg ha på litt ekstra knall farge på leppene. Det gjør helheten mye friskere med en gang.

 

Hvilken sminke bruker du?

 

#Sminke #makeup #Selfie #Fashion #mote #Vita

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg