Fighter. Må bare elske det.

 

Sist uke ble det kun en skikkelig treningsøkt med styrketrening, for resten av tiden gikk med på andre ting. Da var det godt å endelig skulle lete etter den fighter-jenta i meg. Det ble en solid treff rett på nesa så det brakte skikkelig, men jeg stoppet ikke kampen. Jeg klarte å fortsette, å det er jo bra i seg selv. Blokkerte ikke slaget kraftig nok, å flyttet meg ikke nok. Det er det som skjer når man er utrolig sliten.

 

 

Litt selfie må til. Det skjer så og si daglig. Det gjenspeiler seg spesielt på min instagram, @Randiae.

 

Nå er det bare å slappe av før jeg skal finne sengen. Litt vont i nesa og litt i hodet, men det går seg til med en god natt søvn. Ha en fortsatt fin kveld, å beklager den svært dårlige kvaliteten på bildene. Dårlig lys og de er tatt med mobil, som dere kan se.

 

 

#Fighter #Selvforsvar #Kampsport #Trening #Inspirasjon #Motivasjon #Instagram #Underarmour 

Facebook, der kan dere følge meg ved å klikke på linken, HER.

Instagram: @Randiae

 

-Randi Annette-

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg