Det er viktig med et pust i bakken.

 

 Da er det på høy tid å få rørt litt på seg igjen. Jeg har rett og slett ikke fått prioritert det å trene denne uka. Det har vært reising og mye jobbing som har ført til at jeg har prioritert det å være i ro. Jeg har også etter influensaen jeg hadde i februar gått ned en del i vekt som jeg har hatt litt fokus på denne uka. Det er jo ikke noe drastisk, men jeg kjenner at jeg har det bedre med meg selv med få kilo ekstra på kroppen. Jeg er nå i uke 3 av 12 når det kommer til kosthold og treningsplanen som min PT har satt opp. Jeg ble med i et prosjekt der en PT ville se hvordan det var å følge opp folk over nett. Så jeg tenkte, ja hvorfor ikke være med.

 

Jeg har ikke fulgt planen denne uken når det kommer til kostholdet da jeg har spist mer enn den sier, å nødvendigvis ikke hva den sier jeg skal spise heller. Det er også noe jeg selvfølgelig skal fortelle min PT også.

 

Kanskje det er et lukusproblem? Det å ville legge på seg noen kilo ekstra må vel være bra. For meg så betyr det mer for meg det å føle meg bra enn hvordan jeg ser ut. Selvfølgelig er jeg opptatt av å synes selv at jeg ser bra ut, men det hjelper ikke særlig dersom jeg føler at jeg ikke har det bra med meg selv. Det er sikkert mange som tenker at jeg ser bra ut som jeg er. Det er smigrende det også, men det viktigste er hva jeg føler selv. Husker da jeg var tenåring. Da var det vanskelig å være fornøyd og føle seg bra nok. Da var det snakk om magen. Jeg så opp til superstjerner som hadde magemuskler som syntes skikkelig. Jess, de var perfekte. Jeg husker jeg tok masse situps fordi jeg ville ha det samme. Det er ganske gøy å tenke på hvordan man har vært, den jenta med lite selvtillit som ikke følte seg bra nok. Til den jenta som  har bein i nesa , mye selvtillit og som vet hva som er bra for henne.

For å si det sånn, bare situps funket ikke da, å heller ikke nå.

 

Mye blodslit, svette og mer svette må til. Men, et pust i bakken er også kjempe viktig.

 

Ha en fantastisk dag. Jeg skal trene på 3t i løpet av dagen. Hva skal du?

 

#Trening #Helse #3t #Helg #Fokus #PT #Personligtrener #søndag #Betterbodies #Kropp #Vekt #Hysteri #Blogg #Blogger #Kroppsfokus

 

-Randi Annette-

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg