Hoppende glad.

Nå er det over en uke siden jeg trente skikkelig styrketrening, så nå skal det bli godt å få løftet litt vekter, tenkte jeg. Men, våknet opp med en mindre bra form, så jeg holdt meg hjemme. Jeg har vært på reise i noen dager så jeg hadde jo store ønsker om å få trent litt i dag. Det er mye å ta igjen både på jobb og ellers etter noen dager borte, så jeg får heller kaste meg over det fra morgenen av i dag. Det som sto på programmet var å kjøre øvelser som går på rygg, skuldre og.. RÆVA!

 

Men, treningen får vente til eventuelt i morgen. Ønsker dere en flott dag. Nyt siste dagen av oktober, for tiden flyr. 

 

#Trening #Squats #Styrketrening #skuldre #Fit #inspirere #Instagram

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg