TRENINGSGLAD !

Selfie har liksom blitt min greie. Å jeg er kanskje ikke alene om dette. Eller?
I går var det på høy tid å besøket vektene igjen for å pumpe litt jern. Det ble stor fokus på rygg, skuldre og ræva!
u3NNc6yGur
Chins, nedtrekk og knebøy. Jeg hadde spist lite i går, noe jeg var klar over. Å jeg har kjent at formen ikke her helt på topp. Litt små slapp og litt tett nese, men ikke noe mer alvorlig enn det. Etter tre- fire beinharde øvelser i går, holdt jeg på å besvime. Jeg er ikke GOD! Stakkar kroppen min, tenkte jeg. Kjører den så hardt, uten noe spesielt mye mat innabords. Så,jeg kjørte kun ett sett på knebøy med kun 40 kg for å se hvordan det gikk. Det gikk som forventet. Det var bare å legge inn årene.
u3Q7jRSGnx

Fikk svettet litt og jeg kan kjenne at bakdelen min fikk kjørt seg. Planen var å ta det igjen i dag, men tror kroppen skal få slappe av i dag. Spise godt og gjøre minst mulig. Det har vært en tøff uke med reising, kurs og  stress.

Søndager er hellige. Det er bare å slappe av og lade seg opp.
#Kt #Karitraa #Trening #Blogger #Inspirasjon #Fremgang #Styrketrening #Styrke #Instagram —> @Randiae
-Randi Annette-
9 kommentarer
    1. Er vanlig for meg det, å ha lite energi på trening. Men jobber med å bli flinkere på det, ettersom jeg stadig ikke får fullført hele økta jeg hadde planlagt 🙂 men kan jo ha en bar med som du kan ete midtveis i økta 🙂

    2. Åh! Jeg savner virkelig det å ha tilgang til et skikkelig treningssenter! Ulempen ved å flytte lengre bort fra byen gitt! Jaja, satser på å få det på plass nå som jeg begynner i ny jobb snart Savner de gode treningsøktene 😀

    3. leneogmine: Det skjønner jeg veldig!! Jeg flytter selv om en måned. Da skal jeg si opp der jeg er i dag. Blir to måneder på et gym der det er selvbetjening. Så er spent på det. Men, greit når det er bare for en stund :)Lykke til.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg