Tips til å få i deg grønnsaker som du egentlig er veldig lei av.

 

Jeg var en gang en tilhenger av brokkoli, men nå begynner jeg å bli fryktelig lei av det. Det samme gjelder egentlig squash også, men der føler jeg det er lettere å variere hvordan den kan tilberedes. Slik som i dag lagde jeg middag som inneholdt mye av de viktige vitaminene vi trenger. Jeg lagde meg derfor en gratinert gryte som besto av squash, løk, karbonadedeig, cottage cheese og ost. Squash ble skjært opp i lange skiver og deretter stekt da den inneholder mye vann. Så slipper gryten å bli for rennende.




 

La deretter squash-skivene på papir slik at vannet fikk trekt seg ut. Perfekt med kjøtt for eksempel.




Mye proteiner, litt karbohydrater og litt fett. Alt man trenger. Maten lager seg jo selv, så det er greit det også for ei travel jente som meg.

 

Nå er det en stund siden jeg spiste middag, så nå går turen straks til styrkesalen der det skal løftes litt vekter. Gleder meg. Følg meg på instagram for inspirasjon, @Randiae.

 

#Middagstips #Middag #Tips #Sunn #Sunt #Grønnsaker #Squash #Trening #Fit #Motivasjon #Inspirasjon

 

Følg meg her.

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg