God morgen-flex!.

Den følelsen av treningsklær som er behagelige, ser bra ut og som har en farge, passer meg ypperlig. Er veldig glad i rosa når det kommer til treningstøy. Det høres rart ut, men farger gjør noe med humøret og jeg føler jeg presterer bedre. Dere som trener en del kan sikkert skrive under på det samme. Sorte klær gir ikke like mye.


 

Denne toppen er fra Gymgrossisten og den er helt klart en favoritt. Den sitter godt og den er veldig behagelig.
Tightsen er i fra XXL. Å den er også rosa, som dere ser. Jeg har en del rosa treningstøy, men sånn er det når man elsker rosa. 

 

Litt flex må til. En god oppvarming før trening det.

 

Ha en flott dag mine lesere.

 

#Gymgrossisten #Gymgrossistenno #Betterbodies #2xu #2xutights #Treningstøy #Trening #Klær #Motivasjon #Inspirasjon #Randiae #XXL

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg