Hipp hurra! Ny pakke i posten.

 

En nettbutikk med navn Max Raptor fanget min oppmerksomhet. Å en av grunnene er at den er perfekt for treningsglade nordmenn, å det innebærer jo meg. Proteinpulveret som jeg hadde i fra før er nå brukt opp og det var på tide å få i noe nytt og annet enn hva jeg har prøvd tidligere. Du finner hjemmesiden deres ved å trykke på linken her.





Å jeg kan også se noen muskler på lårene også. Da er det bare å benytte seg av proteinet her så man opprettholder musklene.

 



Jeg gleder meg skikkelig til å teste ut denne. Jeg synes det er så greit å ta en proteinshake etter trening. I tillegg så er det en grei måte å få i seg litt ekstra proteiner på. Noen dager er lengre enn andre, så det hadde kanskje vært greit med en shake utenom treningen også. Men, jeg fikk også en overraskelse. En flaske med Burner. Mer om det finner du ved å trykke på linken her. Mer om proteinet jeg kjøpte finner du om du trykker her.

Gleder meg til å teste ut dette produktet. Har du prøvd noen av disse før? 

(Dette er et sponset innlegg) 

#Sponset #Reklame #Protein #Proteinpulver #Sjokolade #Shake #kosttilskudd #Næring #Protein #Burner #Maxraptor #Randiae

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg