Jeg er så SMART! Hvorfor har jeg ikke tenkt ut dette før nå?!

 

Grønnsaker, ris, potet og salat er tilbehør som jeg bruker aller mest. Her har jeg stekt en hel kyllingfillet med stekte gulrøtter og brokkoli. Det hadde vært greit med noe ekstra i tillegg, så jeg måtte vurdere noe av det jeg hadde tilgjengelig. Det var da ris. Men, så kom jeg på noe smartere, enklere og bedre.

 




NOKA, selvfølgelig. Det er grønnsaksblanding dere ser her. Den er ofte med meg på jobb som en del av lunsjen min, men nå kom jeg jo på noe smart. Hvorfor stresse med å koke ris og poteter, når man bare kan varme opp vann i en vannkoker. Der er bare å ha posens innhold i en skål med ca 2 dl varmt vann, for så å vente i ca 5 minutter. Da var den på fatet.

 

Elsker min sponsor på alle mulige måter. Det gjør alt så mye enklere i hverdagen.

 

#Noka #Nokadietten #Sponset #Reklame #Middagstips #Middag #Tips #Inspirasjon #Randiae

 

Randi Annette-

4 kommentarer

Siste innlegg