IN med skjegg! Movember på deg også? Dette bør leses av dere gutta!

 

Skjegg er IN. Det er veldig flott med litt skjegg om man bare orker å frisere det. Her har jeg en kunde av meg som jeg klipte en ny frisyre på. Å ikke minst, jeg fikk stusset skjegget også.



 

Movember har tatt helt av de siste årene, noe som jeg synes er skikkelig gøy. Det er så mye man kan gjøre med skjegg. Det endrer hele utseende til en person. Så det er bare å spare ut dunet  gutter. Det er bare en gang i året for noen av dere.

 


Et bilde å gå ut i fra dersom man vil ha noe inspirasjon.

 

#Headmasters #Headmastersolavskvartalet #Frisør #Skjegg #Movember #Inspirasjon #Hår #Frisyre #Trondheim

 

Tag bildet ditt med din Movember med #Randiae og  @Randiae

 

Ikke glem konkurransen som jeg har. Mer om den finner du ved å trykke her.

-Randi Annette-

2 kommentarer
    1. her er det ikke noe movember nei… her skal det være skikkelig skjegg.. selv har jeg ikke gjort stort for skjegget de 15 åra elns jeg har grodd skjegg. har bare latt det være, men har finni en barberer som er helt suveren 🙂 og når jeg ikke har hår på hue så får jeg bruke pengene på å ha ett velstelt skjegg. selv om de ca 3-4 første mnd med sparing ser grusomt ut, før man kommer på en respektabel lengde 🙂 bruker også oljer for å gjøre skjegget mykt og friskt og fint og shampo og til og med balsam om skjegget er skikkelig langt 😛 jobber opp en lengde nå så skal du få se når jeg har vært hos barberer i desember elns 🙂 må ha litt lengde på det føler jeg 🙂 men ja, ett vellstelt skjegg er awesome 😀

    2. stianrangvaldjonassen: Så utrolig gøy å lese om hvordan du steller skjegget! Utrolig bra! Dette likte en frisør å høre 😀 Selv har jeg en kunde som klipper og markerer skjegget sitt til meg hver 5 uke, samtidig som han klipper seg. Barbering vil jeg lære meg en dag også 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg