Kvelds-flex!

vOfVNayGox

Nå ligger jeg sånn passe sliten i sofaen etter å trent selvforsvar og slått skikkelig i fra meg. Nå har jeg fått i meg masse mat og er klar for å slappe av med en episode av “Lilyhammer” før det blir leggetid. Sto opp klokken 06.00 i dag fordi jeg skulle se på leiligheten min. Skal vise dere bilder av den i morgen.  Så det er bare å sjekke ut bloggen igjen da.

 

Nå er det bare å lade opp batteriene for en treningsøkt venter på meg i morgen tidlig. 

 

Ha en forsatt fin kveld. 

 

#trening #pose #posering #flex #instagram #flexing #posering

 

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg