Lenge lever minnene.

 

Nå kom jeg over noen bilder som vekker litt minner. Jeg husker denne dagen som om den var i går. Her er jeg klar for å gå i tog i Aalborg. Har kledd meg ut som dama til “finn willy”. Husker jeg som liten pleide å se på det.  

 

 

Dette er så lite pent, at jeg har ikke ord. Haha. Håper ikke dette gir dere mareritt i kveld.

 

Nå skal jeg straks finne sengen, men først skal jeg planlegge morgendagens trening. Er UBESKRIVELIG støl i magen. Den fikk kjørt seg godt i kveld. Så jeg tror at magen blir utelukket i morgen.

 

Håper dere har hatt en fin dag, å at dere får sove godt.

 

God natt <3

 

-Randi Annette-

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg