Klar for å KICK SOME ASS!

Det er ikke feil å ligge under den gode, varme og myke dyna. Kjenner det er litt kaldt i rommet, å det gjør selvsagt ikke saken lettere. Men, i dag skal jeg trene og det er noe jeg gleder meg veldig til. Elsker å starte dagen med trening. Ellers føler jeg meg ikke like pigg. Rart hvor vant kroppen blir. Det er vel ikke det verste å venne kroppen på.

 

Men, da er det ikke noe kjære mor lengre, men nå er det rett av gårde for å trene. Så tvi-tvi.

 

#trening #fitness #inspirasjon #posering#biceps #morgentrening

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg