Blir liksom aldri lei heller jeg.

Er det noen som blir fort matlei her, så er det meg. Men, nå har jeg blitt sponset av Noka i over ett år, å jeg har funnet meg noen favoritter, men denne grønnsaksgryten blir jeg liksom aldri lei. Ikke litt en gang.




Det er så enkelt å tilberede og det smaker så fantastisk godt. Elsker et varmt måltid nå når det har blitt så kaldt ute. 

 Dette er et sponset innlegg, å rett fra Noka-hjerte mitt ♥

Har du en favoritt i serien til Noka? Er du lei av brød og knekkebrød så er det verdt et forsøk å bytte ut noen måltider med Noka. Jeg har ikke angret et sekund på mitt valg.

 

#Sponset #Reklame #Blogg #Sponsor #Noka #Diett #Nokadietten #Fit #Trening #Fitness #Inspirasjon #Lunsj #Mat #Middag

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg