Ny dag, nye (trenings) muligheter.

vagb0ByGvB

Du vet du gleder deg til å trene når du jobber med deg selv på hvordan du skal gjøre det best mulig.  Jeg har blitt litt sånn med tiden. Akkurat som om at jeg forbereder meg til harde øktene som er i vente. Rart med det.

Det blir fitness i fokus i dag. Mange øvelser på intervaller og det skal svi. Det er så fælt akkurat når det står på, men ikke så ubehagelig at jeg ikke orker tanken. Men, det trigger noe i meg. Skal ikke være dårligst, skal gi alt, jeg vet jeg kan , jeg har klart det før og jeg vet det blir resultater utav det. Det hender jeg må lure meg selv med å si at det er lett eller at det er gøy.  Men, sannheten er ofte at det er forferdelig tung mange ganger. 

 

Jeg brenner for det å “vinne” å det å motivere andre. Det er dere som følger bloggen, sender meg mail og følger meg på instagram og som sponser  meg  som gir meg lyst til å fortsette.  (Instagram: @Randie)

 

Takk til dere som motiverer meg. Sammen skal vi opp til målet.

 

#Mål #Trening #Fokus #Styrke #styrketrening #Karitraa #fitness #fit #inspirasjon #blogg #blogger #instagram

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg