KLAR SOM ET EGG!!!

v5PsC5yGmU

Her kommer et realt kyss på morgenen. Nå er jeg så klar som jeg kan bli for å få trent litt igjen. Dette blir min tredje økt så langt å jeg klarer flere i løpet av denne uken. Dette er min siste uke på Elixia, så jeg skal nyte hvert sekund. Jeg har min siste treningsdag på søndag, om det passer seg slik. I og med at jeg skal flytte over helgen så er det greit at tiden går med på det å pakke og vaske ned her også.

 

Men, nå er jeg klar for å trene litt. Det blir markløft i dag som jeg er spent på hvordan går. Jeg knuste min personlige rekord sist uke, så jeg må legge opp til å klare det samme, om ikke en mer. Vi får se. Mulig det kommer video eller noe bilder på instagram, som det pleier å gjøre.

Ha en fin dag, å husk å nyt den med gode tanker.

Instagram: @Randiae

 

#Trening #Inspirasjon #Betterboodies #Instagram #morgentrening #Fitness #FIt

 

-Randi Annette-

2 kommentarer
    1. Veldig fin blogg, lurte på om du kunne fortelle meg hvordan jeg kan lage avsnitt? Når jeg skriver innlegget gjør jeg det på vanlig måte, men det blir ikke slik når jeg publiserer

    2. Byggedronninga: Tenker du på når du får teksten på midten? Når jeg skriver trykker på de strekene som står på rekke til høyre øverst der du kan velge bildet ect.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg