Workout-baby.

Da er det bare en ting å gjøre, å det er å komme seg opp av den varme og myke dyna.  Kjenner det er litt kaldt i rommet, å det frister veldig å bare ligge her, men det blir ikke resultater av det.  

På programmet i dag står det ikke knebøy eller markløft, for å si det sånn. Musklene i lårene og baken må få hvile litt. De muskelgruppene har fått kjørt seg de tre siste dagene, så nå blir det mest fokus på overkropp. Facepull, nedtrekk, chins, militærpress, skulderpress og skråbenk er øvelser jeg skal velge i mellom i dag. Magen får jeg ta til slutt. Kan ubeskrivelig mange øvelser for mage, så får se hvilken det blir der. Dere som har instagram må gå inn på siden min å se video av en mageøvelse. Den er skikkelig gøy når man har en venn med seg. @Randiae er mitt navn på instagram. Dagen i morgen blir restitusjon for kroppen, så det skal bli godt. Litt jobb, å så er det helg.

Håper dere får en like god start på dagen som meg.

 

#trening #motivasjon #fremgang #treningsblogg #blogger #inspirasjon #November 

 

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg