Min sponsor har selvfølgelig fått plass i mitt nye hjem.

Mitt første sponsede innlegg fra min ferske leilighet får dere her.

Min flotte sponsor, NOKA ble også med på flyttelasset mitt. NOKA har som i den gamle leiligheten nå fått sitt eget skap der har jeg mine shaker og mine måltider. Det er så utrolig kjekt. Det fortjener å være i et skap på kjøkkenet. Det blir brukt daglig, så det er kjekt at det er tilgjengelig. I og med at jeg bruker melk og yoghurt i mye av måltidene jeg bruker, er det heller ikke feil å ha Rema1000 rett under leiligheten. Det er så ubeskrivelig godt. Føler meg som ei prinsesse med alt det jeg har. Det skal sies at det kostet en god del, men det er så verdt det. Alle snille piker fortjener kun det aller beste. Men, det vet dere jo.

 


Bildet er i fra den gamle leiligheten

 

Denne naturell yoghurten er perfekt med NOKA sin Musliblanding. Anbefales på det sterkeste.

Nyt fredagen, å godt helg.

 

#NOKA #Sponset #Reklame #Tine #Yoghurt #Naturell #Mat #Tips #Inspirasjon #Ekstralettmelk #Næringsrikt

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg