Velkommen til vårt nye hjem. Mye flott interiør.

Nå har jeg den gleden av å invitere dere til mitt hjem. Nå er det aller meste på plass, så da ble det tatt noen bilder for å vise dere hvordan jeg har fått det. Noen av dere kommer jo hit på besøk, men for dere andre, så kan dere se bilder via min blogg. Håper dere liker det dere ser.

 

Starter med kjøkkenet

 



 

Så har dere mitt bad.







 

Å så mitt spisebord som jeg har pusset opp. Jeg er skikkelig fornøyd med det. Stolt av det, med tanke på antall timer som er lagt ned i jobben. God hjelp av pappa og min samboer også. Det skal nevnes. Hadde ikke klart å holde hodet klart uten dem.


 

Så litt dekor i gangen. Det gjorde det lille ekstra, synes jeg.

 

Stuen og min DIGGE sofa. Den er fra Bohus.

Soverommet uten gardiner enda, men det blir. Må dekke det til siden folk går forbi.


Oppbevaring av undertøy i flotte bokser. De skal inn i skapet etter hvert. Speilet er noe jeg også har pusset opp selv.

 

Spotter i gangen i rektangulært mønster. Badet det samme, men i en firkantet form. Gjesterommet og boden har jeg ikke bilder av da det er bare rot. Men, det kommer. Denne klokken fikk vi i gave i går. Svigers er snille som alltid. En flott gave.

Hva synes dere? Kom gjerne med kommentarer.

 

#Interiør #Bohus #Ikea #Oppussing #Beising #Beis #Maling #Inspirasjon #Kjøkken #Bad #Stue #Soverom #Detaljer #Interiørblogg #blogg #Blogger

 

-Randi Annette-

4 kommentarer
    1. Jeg legger ikke ofte igjen kommentar – men vet du, du har en fin blogg – Stå på – så når du langt <3 legg meg til som venn så kan jeg lese bloggen din

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg