Helgekosen i boks.

Mange er nok ute i kveld å hiver i seg julemat og god drikke. Selv sitter jeg godt plantet hjemme alene i sofaen min. Etter middagen dro jeg for å kjøpe meg pepsi max og popcorn.

 






I og med at jeg fikk lyst på sjokolade så dro jeg ned å kjøpte meg det også etter hvert. Bokstavelig talt så tar det 1 minutt å gå til butikken. Det er skummelt nærme egentlig, men samtidig så er det utrolig kjekt.

 



Litt kos til bloggingen måtte jeg jo ha. Synes egentlig denne var helt OK. Sto der å holdt en vanlig melkesjokolade i den ene hånden og en annen i den andre. La i fra meg begge å tok i to nye. Snakk om vingle-petter. Men, jeg endte opp med denne. Iskald etter å vært i kjøleskapet. Da er den god da.

 

Hva er din godis for kvelden?

 

#Kos #Hygge #Sjokolade #Freia #Maarud #popcorn #Snacks #Pepsimax #Brus #Helgekos #Lørdag #Blogger #Livsnyter

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg