Da hadde jeg plutselig meldt meg inn i et nytt treningssenter. *Happy*

Da var det i boks, endelig. Jeg har ikke hatt mulighet til å trent noe før i dag uansett, så i dag ble det bestemt. Det er jo så mye å velge i mellom. Valget var å velge et senter som er nærme der jeg jobber, eller der jeg bor. Jeg gjordet det enkelt. Jeg tenker på dager som i dag. Om jeg hadde trent i sentrum, der jeg også jobber, må jeg ha tatt en buss eller gått et stykke for å trene. Men, om jeg valgte noe i nærheten av der jeg bor, kunne jeg trent både før jobb og etter. Å dager jeg har fri, ikke minst. Å da uten å tenke på buss. Så jeg meldte meg inn i et senter som er to minutter unna der jeg bor. Enklere blir det ikke. Regner det å det er super kaldt ute så vet jeg at jeg ikke hadde orket å dratt inn til sentrum. Så ja, da var regnestykket ganske enkelt.

 









Litt hopp og sprett hjemme i stua, å så er det bare å dra på EASYFIT for å se hva de har å by på. Det er ganske billig også, så hvorfor ikke. Til dere som har litt vont i hodet i dag etter julebord, så ønsker jeg dere god bedring. Å til dere som leser bloggen min vil jeg si tusen takk fordi dere har gjort at jeg ligger på plass 14 på topp listen i Trondheim. En STOR takk til dere.

Følg meg gjerne på min facebookside ved å trykke på linken her.
Instagram: @Randiae

 

Nyt dagen, det skal nemlig jeg.

 

#Easyfit #Trening #Gym #Fit #Inspirasjon #Motivasjon #Randiae #Betterbodies #Xlife_no #Gymgrossisten #Cashall

 

-Randi Annette-

2 kommentarer
    1. Ellers så kan du jo melde deg inn på livegym.no! 🙂 enklere og billigere enn det blir det iallefall IKKE! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg