Det har ikke bare vært rosenrødt.

I denne uken har jeg virkelig kjent det. Jeg har fått kjent på det å flytte og det å skal ha alt klart med en gang. Mye kunne jeg ha ventet med, hadde det ikke vært for at det er jul om en uke. Rettere sagt, julaften. Det har gått i ett. Jeg har stått opp sliten, vært på jobb, gått på ikea i to-tre timer, hjem å skrudd, ryddet og kastet. Å da sove, når jeg har vært sliten. Stått opp, å den samme regla igjen. Har vært på Bohus og andre plasser for å lete etter småtteri som trengs. Det å skru sammen ting tar tid. Å ikke minst all den pappen som man blir små gal av. Det er ikke mulig å holde på slik mer enn to uker. Da sa det stop.

 

Den treningsglade jenta har bortprioritert seg selv for å få det “perfekte” hjem i sine egne øyne. Ja, jeg liker å ha orden med en gang, eller så fort som mulig. Det er begrenset på hvor mange “rotskuffer” jeg orker å ha nå når jeg har godt plass. Vil gjerne ha det fint til pappa kommer å feirer jul her også.

 

På jobb er det bare fryd og gammen. Der går det i ett kjør, men det er jo bare hyggelig med masse å gjøre. Men, det er vanskelig å finne rom til å slappe av. Jeg har bestemt meg for at jeg i kveld skal komme meg på trening. Der kan jeg jobbe med kroppen på en helt annen måte. Da får jeg ny energi og jeg gjør noe jeg elsker. Det er mange måter å føle seg sliten på, så etter en treningsøkt vil jeg føle meg sliten på en god måte.

 

Det gledes til helg, for å si det sånn.

 

-Randi Annette-

2 kommentarer
    1. Det blir jul uansett Randi Annette 😀 Tror pappan din setter mest pris på å treffe deg jeg og ikka alt annet julestæsj. Ta godt vare på deg selv. Husk det finnes kun 1 av deg <3

    2. Anonym: Åh så fine ord. Skulle vist hvem du var 🙂
      Uansett, tusen takk. Jeg har tatt signalene på alvor, så nå roer jeg meg ned drastisk her. Går ikke an å holde på sånn lengre.
      Tusen takk, nok en gang 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg