Easy, men easyfit?! Trangt er det i såfall.

wt_dArSGps

En treningsselfie fra i går.  Jeg kom meg endelig til treningssenteret etter en og en halv uke. Det har ikke noe med avstanden å gjøre, tvert i mot. Senteret ligger på skrå rett over veien for der jeg bor. Jeg har prioritert meg selv bort fremfor hus og hjem. Så nå bestemte jeg meg for at det var meg og mitt fra nå av. Det skal sies at jeg ble litt frustrert der jeg sto å skulle ta markløft.  Det er jo så trangt. Kommer borti alt annet. Å det gjør at det blir dårlig teknikk. Det er for høyt å ta av og på stanga for denne øvelsen.  Starter jeg med stangen på bakken, blir det mye tyngre. Så jeg tror det blir å kjøre lette vekter på de store baseøvelsene som krever litt plass. Easyfit er jo bra på den måten at det er billig og helt i nærheten. Det er vel bare vanen. Godt å trene var det uansett. Har du et favoritt treningssenter?

 

 

#trening #easyfit #markløft #mark #motivasjon #treningsselfie #Betterbodies

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg